Eksperci

O niezakłócony przebieg Twoich kampanii online zadbają specjaliści w dziedzinie rozwoju i zarządzania technologiami poszczególnych kanałów:

NASI EKSPERCI W DZIEDZINIE DISPLAY

mkaczor

Magdalena Kaczor
Media Director
Infinity Media

Zarządza działem mediów interaktywnych i nadzoruje kompleksową obsługę kampanii.
Bogate doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów zdobywane w pracy dla dużych klientów, tj.: Allegro (platforma aukcyjna i inne serwisy z Grupy), Agata Meble, Google Chrome, Honda, Oceanic, Egmont Polska. Na swoim koncie ma ponad 300 zrealizowanych kampanii.
ikrynska

Izabella Kryńska
Interactive Media Planner
Infinity Media

Odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii online.
Tworzy strategie obecności w mediach internetowych dla kluczowych klientów.
Wcześniej odpowiadała za utrzymanie relacji z klientami strategicznymi agencji.

NASI EKSPERCI W DZIEDZINIE SOCIAL

pkaras

Paweł Karaś
CEO
Mint Media

Absolwent kierunku „Zarządzanie i Inżynieria Produkcji” na SGGW w Warszawie.
W 2007 roku odpowiadał za obsługę największych klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork. Pełnił funkcję brand managera serwisów: Yahoo.com, dlaStudenta.pl, czy eHoliday.pl.
W sierpniu 2008 roku współtworzył pierwsze w Polsce kampanie targetowane na iPhone’a.
Kierował brandem Facebook Now – działem sprzedaży serwisu Facebook, który w latach 2010 – 2011 realizował kampanie w modelu CPC oraz na stronie głównej portalu.
Współpracował przy przygotowaniu i realizacji kompleksowych działań reklamowych w Internecie. Wśród marek, z którymi działał znalazły się m.in.: Coca-Cola, McDonald’s, Nike, Avon, Orbis, LG czy TOSHIBA. W marcu 2012 objął stanowisko Sales Director w Mint Media, gdzie odpowiadał za rozbudowę i kierowanie strukturami sprzedaży.

Od kwietnia 2014 CEO Mint Media.
kubaszczyk

Łukasz Kubaszczyk
Head of Strategy
Mint Media

Koordynuje działania zespołu odpowiedzialnego za tworzenie strategii obecności marki
w mediach cyfrowych – digital i mobile. Ma 5-letnie doświadczenie w pracy nad strategiami
obecności w digitalu. W jego portfolio znajduje się wiele znanych marek, m.in.: PKO BP, Honda, Polpharma, Żabka, Samsung.

NASZ EKSPERT W DZIEDZINIE MOBILE

bdrozdowski

Bartosz Drozdowski
CEO
Mobile Rockets

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Zarządzania Sprzedażą Uniwersytetu Warszawskiego. Z reklamą internetową związany jest od 2000 roku.
Członek zarządu IAB Polska w latach 2003-2008. Karierę zawodową rozpoczynał w sieci internetowej adMaster network, później ARBOmedia Polska oraz Goldbach Audience Polska.
Obecnie CEO i founder w agencji marketingu mobilnego Mobile Rockets.

NASZ EKSPERT W DZIEDZINIE SEARCH

kspoczynski

Konrad Spoczyński
Prezes Zarządu
Result Media

W swojej karierze odpowiadał za budowanie zespołów, zarządzanie organizacją firmy, nadzór i zarządzanie największymi budżetami mediowymi kluczowych klientów na rynku polskiej reklamy internetowej.

W 2003 roku rozpocząć pracę w ARBOmedia Polska na stanowisku Zastępcy Dyrektora Zarządzającego, a następnie Dyrektora Handlowego LogicSearch. Współpracę tę zakończył w grudniu 2011 roku na stanowisku Doradcy Zarządu ds. marketingu internetowego.
Od stycznia 2012 do czerwca 2014 piastował stanowisko Dyrektora Zarządzającego Clickmotion – grupa Stroer. Obecnie Prezes Zarządu Result Media.

radomiski

Adrian Radomski
COO
Result Media

Specjalista w zakresie systemów sieci afiliacyjnych i aplikacji analitycznych do SEM. Entuzjasta nowych technologii w ob­szarze marketingu online. Tworzył, wdrazał i optymalizował dziesiątki zaawansowanych kampanii efektywnościowych dla największych klientów z całego świata.
Odpowiedzialny za tworzenie i zarządzanie kampaniami w segmencie SEM.