Docieraj do osób zainteresowanych Twoja ofertą, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę.
Buduj świadomości marki – reklama wyświetlana jest w wielu miejscach jednocześnie.
Dopasuj reklamę do bieżącej oferty.
Search to jeden z najefektywniejszych kanałów komunikacji w internecie.
97%
polskich internautów korzysta z Google
jako z podstawowej wyszukiwarki
90%
z nich przegląda tylko pierwszą stronę
wyników wyszukiwania
Kampanie Adwords
Pozwalają optymalizować komunikację w czasie rzeczywistym, w oparciu o aktualne wyniki prowadzonych działań. Kierowanie reklamy do osób, które już zaznajomiły się z ofertą lub są na etapie poszukiwania produktów i usług umożliwia odzyskanie nawet 73% porzuconych koszyków zakupowych. Również niepodważalnym faktem jest ogromny zasięg działań oparty na rozbudowanej sieci reklamowej Google. Dzięki tym cechom reklamodawca, korzystający z systemu może liczyć na wysoki zwrot z inwestycji w kampanię.