Display

Wartość reklamy graficznej wzrosła w 2014 roku,

w porównaniu z rokiem poprzednim, odnotowując 5,7% wzrostu.


Udziały podstawowych formatów w torcie reklamowym online

Źródło: Raport IAB AdEx 2104

display-wykres1
display-wykres2

Dynamika formatów rok do roku w roku 2014

Źródło: Raport IAB/PwC AdEx 2014 FY

diplay-wykres-3

Display marketing

w dalszym ciągu jest najlepszym sposobem na stosunkowo precyzyjne dotarcie do grupy celowej, oferuje bowiem wiele możliwości targetowania i różne rodzaje modelu emisji reklam. 

Na potrzeby działań reklamowych w Internecie reklama display przybiera różne formy.


teskty-reklamowe

Reklamy tekstowe

to popularne, wyświetlane w wynikach wyszukiwania „linki sponsorowane”

reklamy-graficzne

Reklamy graficzne

bazują na statycznych lub animowanych kreacjach, zachęcają internautów do działania atrakcyjną formą graficzną

reklamy-video

Reklamy wideo

bazujące na ruchomym obrazie reklamy zamknięte w formie plików wideo, należą do najpopularniejszych form promocji w Internecie

reklamy-multimedialne

Reklamy multimedialne

reklamy animowane, często interaktywne, w formacie Flash oraz te, które łączą treść z elementami animowanymi