Display

Display to jeden z najbardziej efektywnych kanałów dotarcia w Internecie.
Reklama graficzna eksponowana na portalach internetowych pozwala skutecznie docierać do wielu odbiorców przy minimalnym koszcie, dlatego też wydatki na ten segment reklamy stale rosną.

Mnogość formatów display oraz różnorodność modeli rozliczeniowych pozwala na opracowanie wielu wariantów strategii reklamowych, tj. (CPM, CPC, CPA, CPV)
Do najpopularniejszych form reklamy display należą:

Baner, jako najstarsza ale wciąż popularna forma reklamy w Internecie.
Spotykany jest w górnej części serwisu internetowego, gdzie przybiera kształt prostokąta. Kliknięcie w niego powoduje automatyczne przeniesienie użytkownika do reklamowanej strony lub serwisu.

Billboard dostępny w wersji tradycyjnej, pływającej bądź rozwijanej.
Podobnie jak tradycyjny baner przybiera poziomą formę prostokąta. To najpopularniejsza obecnie forma reklamy internetowej. Wyświetlany jest z reguły w najlepiej widoczniej, części serwisu internetowego – u góry.

Skyscraper nazywany również banerem pionowym. Reklama zamieszczana zazwyczaj z boku serwisu internetowego, najczęściej po jego prawej stronie. Jego zaletą jest duża powierzchnia, co w parze z umiejscowieniem gwarantuje zauważalną ekspozycję.

Box śródtekstowy to nic innego jak baner graficzny, umieszczony centralnie na stronie, wewnątrz treści prezentowanych artykułów lub pasku bocznym. Stosowane często w portalach gdzie prezentowane są obszerne objętościowo treści. Stanowi atrakcyjny przerywnik w gęstwinie liter.

Button to prostokątna reklama graficzna najczęściej w rozmiarze 120×60 px. Pojawia się zazwyczaj w bocznej kolumnie nawigacji serwisu internetowego.

display