Coraz więcej użytkowników korzysta z sieci przy pomocy urządzeń mobilnych. Dzięki adblast z łatwością dotrzesz do nich ze swoją kampanią.
Reklama w tym kanale daje możliwość dotarcia do użytkowników korzystających z mobilnych wersji serwisów internetowych oraz aplikacji. To dynamicznie rozszerzający się i nowoczesny kanał komunikacji z klientami, który odnotowuje obecnie najwyższe wzrosty.
Skala możliwości precyzyjnego targetowania sprawi, że dotrzesz do unikalnych użytkowników, ustanawiając dowolną grupę docelową wedle szczegółowego zapotrzebowania.
Według wydawców serwisów internetowych, natężenie ruchu generowanego poprzez urządzenia mobilne jest coraz większe. Już ponad 5 mln Polaków korzysta z zasobów Internetu za pomocą telefonów, smartfonów, tabletów, czy e-readerów.
Spośród wymienionych smartfon jest jednak najbardziej dostępnym i najchętniej używanym urządzeniem, przy pomocy którego korzystamy z Internetu.sty.
Jak wynika z ostatnich badania TNS Polska, już ponad 44% Polaków posiada smartfona, wg raportu „Marketing mobilny w Polsce 2013/2014”. Szacunki wskazywały, że na początku roku 2015 ich liczba miała wzrosnąć do niemal 60%.
Popularność smartfona jest zależna od wieku. Wśród najmłodszych badanych (15-19 lat) aż (74%) używa smartfona, a przedział ten maleje wraz z wiekiem. W grupie 40-latków posiada je 52%. Powyżej 50 lat zaobserwowano silniejszy spadek, a w wieku 60 wzwyż tylko co dziesiąta osoba jest użytkownikiem smartfona.